Asistență tehnică la domiciliu
În momentele dificile, este important să te poți baza pe cineva care să te ajute cât mai rapid și eficient să treci cu bine peste un incident neplăcut, precum spargerea unei țevi, o defecțiune la centrala termică, blocarea ușilor și a ferestrelor exterioare sau chiar pierderea cheilor de la intrare.
OMNIASIG îți oferă, în cadrul polițelor de asigurare facultativă a locuinței, serviciul de ASISTENȚĂ TEHNICĂ LA DOMICILIU, reparații de urgență la tine acasă. Asistența se face prin personal tehnic specializat, care va sosi la tine pentru efectuarea reparațiilor în maximum 3 ore, dacă stai în București, sau în maximum 5 ore în alte localități din țară.
Prin serviciul de ASISTENȚĂ TEHNICĂ LA DOMICILIU, în cadrul limitelor de despăgubire agreate prin contract, OMNIASIG îți acordă asistență, prin personal tehnic specializat, pentru următoarele tipuri de incidente:
- Avarii la instalațiile de apă și canalizare (ex: spargerea conductelor de apă, înfundarea conductelor de apă);
- Avarii la instalația electrică / pene de curent;
- Avarii la instalația de gaze (exemple: inclusiv la conducte de transport sau aparate de consum);
- Avarii la instalația de încălzire (centrala termică, calorifere, conducte);
- Avarierea acoperișului locuinței din cauza furtunilor sau căderii crengilor, copacilor, grindinei, ploii torențiale;
- Avarierea ușilor exterioare (inclusiv blocarea) și a geamurilor/ferestrelor exterioare;
- Deteriorarea, furtul, pierderea sau uitarea cheilor de acces în interiorul locuinței.