Imediat după eveniment
Neprevăzutul ne poate aduce uneori și evenimente neplăcute în viață. Dacă ești aici, atunci înseamnă că ai nevoie de ajutorul nostru. Online sau la telefon, suntem alături de tine pentru ca tu să treci cu bine peste incidentul cu care te-ai confruntat. Informează-ne imediat după producerea unei daune, pentru a demara în cel mai scurt timp procesul de soluționare a acesteia. Avizarea unei daune o poți face oricând1 sunând la 021.201.90.31 sau prin e-mail la asistenta@globalassist.ro și noi îți oferim tot suportul atunci când treci printr-un incident în timpul unei călătorii în țară sau în străinătate.
1 Programul call-center-ului nostru este permanent, 24 din 24, 7 zile din 7.
Avizarea rapidă a daunei – informații despre eveniment
Cine? Ce? Cum? Când? Unde? Este ceea ce trebuie să ne transmiți despre evenimentul care ți s-a întâmplat, iar noi începem imediat procesul de soluționare a dosarului tău de daună. În momentul în care dorești să notifici o daună, asigură-te că ai următoarele informații:
- Datele de identificare și de contact ale persoanelor implicate în eveniment (adresă email, număr de telefon și adresa de domiciliu completă), în special ale celei care face avizarea și ale celei asigurate;
- Datele menționate în polița de asigurare: seria și numărul acesteia, perioada de valabilitate, zona geografică etc.;
- Cauzele și împrejurările în care s-a produs evenimentul, inclusiv detalii despre locul evenimentului și momentul producerii acestuia – data, ora.
- Documente necesare pentru avizarea daunei
-
În momentul în care dorești să avizezi o daună, asigură-te că ai la îndemână următoarele documente:
- Polița de asigurare medicală de călătorie în străinătate sau în România;
- Polița de asigurare privind riscul de anulare a contractului de comercializare a pachetului de servicii turistice
- Cartea de identitate (dacă persoana care avizează dauna diferă de persoana asigurată);
- Cartea de identitate a persoanei asigurate;
- Alte documente necesare în funcție de evenimentul produs.
Toate documentele menționate mai sus sunt necesare pentru avizarea daunei si NU reprezintă documentele necesare pentru soluționarea daunei.
Documente necesare pentru instrumentarea dosarului de daună
Documente necesare pentru instrumentarea dosarului de daună, în cazul călătoriilor în România sau în străinătate:
- Declarație (tipizat OMNIASIG), completată detaliat cu privire la eveniment și semnată, în original, de către asigurat – necesară doar pentru cazurile de ramburs;
- Acord de prelucrare a datelor personale (tipizat OMNIASIG), semnat, în original, de către asigurat (puteți consulta aici informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal);
- Copie Asigurare și chitanțe care fac dovada plății;
- Copie ale Cărții de Identitate ale persoanei păgubite;
- Documente medicale (facturi, chitanțe, bon fiscal - în original; raport medical/certificat medical, bilete de ieșire din spital, foaia de observații, radiografii etc.);
- Copie fișă medicală de la medicul de familie, în caz de îmbolnăvire;
- Acte întocmite de autoritățile abilitate (poliție, parchet, spital etc.), în caz de accident;
- Formular de exonerare sau orice alte documente necesare, după caz.
* Traducerea documentelor care însoțesc cererea de indemnizație într-una din limbile română sau engleză, este în sarcina Asiguratului. ** Documentele de mai sus sunt cu caracter general, de la caz la caz, pot fi solicitate și alte documente în măsura în care vor fi necesare pentru instrumentarea dosarului de daună. *** Transmiterea Declarației Acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară pentru continuarea soluționării dosarului de daună, conform legii.
CALL CENTER – Avizare Daune
Tel: 021.201.90.31
Programul call-center-ului nostru este permanent, 24 din 24, 7 zile din 7.