Imediat după accident
Neprevăzutul ne poate aduce uneori și evenimente neplăcute în viață. Dacă ești aici, atunci înseamnă că ai nevoie de ajutorul nostru. Online sau la telefon, suntem alături de tine pentru ca tu să treci cu bine peste incidentul cu care te-ai confruntat. Informează-ne imediat după producerea unei daune, pentru a demara în cel mai scurt timp procesul de soluționare a acesteia. Avizarea unei daune o poți face oricând1 sunând la 021.9669, în cazul în care te afli în țară, iar dacă ești în străinătate, trebuie să suni la numărul 021.777.9669. De asemenea, poți să notifici o daună și online, accesând secțiunea NOTIFICĂ DAUNĂ, iar o altă variantă este să trimiți un email la adresa avizari@claimexpert.ro.
1 Programul call-center-ului nostru este:
Luni – Vineri: 08:00 – 20:00
Sâmbătă – Duminică: 09:00 – 17:30
În afara acestor intervale, ne poți lăsa un mesaj, iar pentru deschiderea dosarului de daună și programarea pentru constatare, te vom contacta în următoarea zi pentru soluționarea cererii, cu excepția zilelor de sărbători legale.
Avizarea rapidă a daunei – informații despre eveniment
Cine? Ce? Cum? Când? Unde? Este ceea ce trebuie să ne transmiți despre evenimentul care ți s-a întâmplat, iar noi începem imediat procesul de soluționare a dosarului tău de daună. În momentul în care dorești să notifici o daună, asigură-te că ai următoarele informații:
- Datele de identificare și de contact ale persoanei care face avizarea daunei, ale Asiguratului (societatea comercială care a înregistrat daună), precum și ale persoanei care va participa la efectuarea constatării daunei;
- Numărul poliței de asigurare;
- Cauzele și împrejurările în care s-a produs evenimentul, inclusiv detalii despre locația la care s-a produs evenimentul, momentul producerii acestuia – dată, ora și în ce a constat evenimentul, precum și consecințele acestuia;
- Tipul bunului avariat: imobil, mijloace fixe, stocuri, utilaje, lucrări de construcții etc.
* Avizarea daunei trebuie făcută imediat, chiar dacă dorești să faci constatarea daunei în altă zi.
- DOCUMENTE NECESARE PENTRU AVIZAREA DAUNEI
-
În momentul în care dorești să notifici o daună, asigură-te că ai la îndemână următoarele documente:
- Polița de asigurare;
- Cartea ta de identitate;
Documentele menționate mai sus sunt necesare pentru avizarea daunei si NU reprezintă documentele necesare pentru soluționarea daunei.
Vezi aici întreaga listă de documente necesare avizării daunei, în funcție de tipul acesteia.
După ce ne-ai transmis toate informațiile și documentele necesare, îți vom trimite numărul de programare pentru constatare, pe care îl vei folosi la punctul de constatare. De asemenea, vei primi și toate informațiile necesare pentru efectuarea constatării daunei.
Constatarea daunei prin cele mai rapide metode
Timpul tău este prețios și, de aceea, vom stabili împreună când și cum dorești să faci constatarea daunei. Astfel, poți opta pentru următoarele metode:
- VIDEO-INSPECȚIA sau video-constatarea unei daune de la distanță, prin intermediul unui telefon de tip smartphone.
Aceasta se poate realiza doar prin intermediul unui telefon de tip smartphone cu acces la internet, fără ca un reprezentant OMNIASIG sa ajungă la locația avariata, în scopul de a minimiza timpul de instrumentare al dosarului tău de daună. Vei fi consiliat telefonic de un reprezentant OMNIASIG care îți va transmite un link prin SMS, pe care trebuie să îl accesezi, completezi acolo câmpurile solicitate pentru a întocmi delarația de daună, semnezi documentul și îl retransmiți.
Ulterior, un expert OMNIASIG te va îndruma în cadrul convorbirii, pentru a fotografia zonele afectate ale bunului avariat. La finalizarea procesului de constatare, primești procesul verbal de constatare, iar tot ce trebuie să faci este să îl semnezi și să ni-l trimiți înapoi. - AUTOCONSTATAREA. O altă metodă rapidă pentru avizarea daunelor este AUTOCONSTATAREA, o soluție benefică pentru asigurații noștri, ce reduce timpul de instrumentare a dosarului și simplifică procesul de constatare a daunelor.
Prin această metodă, constatarea daunei este efectuată directă de către tine, fără să fie nevoie de prezența reprezentanților OMNIASIG la locația asigurată. Tot ce trebuie să faci este să realizezi câteva fotografii relevante la locul incidentului și să completezi un formular tip în care să oferi informații detaliate despre daună.
Ulterior, în baza unor condiții de eligibilitate, reprezentanții OMNIASIG te vor consilia la telefon pe întreg parcusul procesului și te vor ajuta să finalizezi dosarul de daună cât mai rapid. - CONSTATAREA FIZICĂ LA LOCAȚIA PRODUCERII EVENIMENTULUI
Vom stabili împreună cu tine modalitatea, timpul și locul în care care vom efectua constatarea daunei. Un reprezentant OMNIASIG se va deplasa la locația la care s-a produs evenimentul, iar procesul va consta în completarea a două formulare de daună: declarația de daună și procesul verbal de constatare, precum și efectuarea de fotografii din care să rezulte daunele produse. Împreuna cu tine vom prelua informațiile necesare instrumentării dosarului de daună.
Nota: Ulterior etapei de constatare, în funcție de natura și mărimea daunei, un reprezentant OMNIASIG vă va solicita documentele necesare în vederea completării și finalizarii dosarului de daună.
CALL CENTER – AVIZARE DAUNE
Tel: 021.9669
Email: avizari@omniasig.ro
Telefon extern: 021.777.9669 (pentru apelurile efectuate din străinătate)
Fax: 021.601.15.65
Program: Luni – Vineri: 08:00 – 20:00 Sâmbătă – Duminică: 09:00 – 17:30 *În afara orelor de program, poți să ne lași un mesaj, iar noi te vom suna până la ora 12:00, în prima zi lucrătoare.
ASISTENȚĂ DAUNE
La telefon 021.224.01.01 sau email asistenta@omniasig.ro, poți afla oricând stadiul dosarului tău de daună.
Program: Luni – Vineri: 08:00 – 20:00
DIRECȚIA DAUNE
Adresa: Str. Grigore Mora, nr. 23, Sector 1, București
Tel: 021.224.01.01 - Call Center Asistență Daune
Tel: 021.224.01.02 - Secretariat Direcția Daune
Fax: 021.224.01.03
Email: asistenta@omniasig.ro
Program CALL-CENTER: Luni – Vineri: 08:00 – 18:00
Program de lucru cu publicul: Luni – Vineri: 08:00-16:30