Imediat după accident
Neprevăzutul ne poate aduce uneori și evenimente neplăcute în viață. Dacă ești aici, atunci înseamnă că ai nevoie de ajutorul nostru. Online sau la telefon, suntem imediat alături de tine pentru ca tu să treci cu bine peste incidentul cu care te-ai confruntat. Informează-ne imediat după producerea unei daune, pentru a demara în cel mai scurt timp procesul de soluționare a acesteia. Avizarea unei daune o poți face oricând1 sunând la 021.9669, în cazul în care te afli în țară, iar dacă ești în străinătate, trebuie să suni la numărul 021.777.9669. De asemenea, poți să notifici o daună și online, accesând secțiunea NOTIFICĂ DAUNĂ.
1 Programul call-center-ului nostru este:
Luni – Vineri: 08:00 – 20:00
Sâmbătă – Duminică: 09:00 – 17:30
În afara acestor intervale, ne poți lăsa un mesaj, iar pentru deschiderea dosarului de daună și programarea pentru constatare, te vom contacta în următoarea zi pentru soluționarea cererii, cu excepția zilelor de sărbători legale.
Avizarea rapidă a daunei – informații despre eveniment
Cine? Ce? Cum? Când? Unde? Este ceea ce trebuie să ne transmiți despre evenimentul care ți s-a întâmplat, iar noi începem imediat procesul de soluționare a dosarului tău de daună. În momentul în care dorești să notifici o daună, asigură-te că ai urmatoarele informații:
- Datele de identificare și de contact ale persoanelor implicate în eveniment, (adresă email, număr de telefon și adresa de domiciliu completă), în special ale celei care a suferit vătămari corporale, ale celei care face avizarea, ale persoanei ce conducea autovehiculul atât cel asigurat, cât și cel pagubit – dacă este cazul;
- Cauzele și imprejurările în care s-a produs evenimentul, inclusiv detalii despre locul evenimentului și momentul producerii acestuia – dată, oră;
- Datele de identificare ale autovehiculelor implicate în eveniment;
- Datele menționate în polița de asigurare RCA a vinovatului de producerea accidentului: seria și numărul acesteia, perioada de valabilitate etc.
- DOCUMENTE NECESARE PENTRU AVIZAREA DAUNEI
-
În momentul în care dorești să avizezi o daună, asigură-te că ai la îndemână următoarele documente:
- Polița de asigurare;
- Cartea ta de identitate;
- Documentele eliberate de autorități (poliție/parchet);
- Seria și numărul poliței de asigurare RCA ale persoanei vinovate de producerea accidentului;
- Alte documente în funcție de evenimentul produs.
Toate documentele menționate mai sus sunt necesare pentru avizarea daunei si NU reprezintă documentele necesare pentru soluționarea daunei.
După ce ne-ai transmis toate informațiile și documentele necesare, îți vom trimite numărul de programare pentru constatare, pe care îl vei folosi la punctul de constatare. De asemenea, vei primi și toate informațiile necesare pentru efectuarea constatării daunei.
Documente necesare pentru instrumentarea dosarului de daună
- În cazul vătămării corporale:
-
- Documente care să conțină cauzele, împrejurările evenimentului, dinamica accidentului, vinovăția, alcoolemia și numele persoanelor implicate/vătămate, respectiv: Anexa nr.2 / Ordonanța de clasare Parchet etc.;
- Comunicarea numărului Dosarului Penal deschis și unitatea de Poliție / Parchet la care se afla în lucru;
- Notificare daună, formulată de părțile vătămate;
- Raport Medical de Evaluare pentru stabilirea punctajului traumatologic, Certificat Medico-Legal cu numărul de zile de îngrijire, bilet de ieșire din spital etc.;
- Dovezi ale pretențiilor materiale (facturi, chitanțe, cheltuieli de spitalizare etc.), în cazul în care sunt solicitate daune materiale;
- Copie ale actului de identitate sau a certificatului de naștere pentru minori;
- Extras cont IBAN (RON);
- Declarația pe proprie răspundere;
- Declarația Acord pentru prelucrarea datelor cu caracter personal*.
* Transmiterea Declarației Acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară pentru continuarea soluționării dosarului de daună, conform legii. * Cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, vă rugăm să luați la cunoștință prevederile Notei de informare.
- În caz de deces:
-
- Documente care să conțină cauzele, împrejurările evenimentului, dinamica accidentului, vinovăția ,alcoolemia și numele persoanelor implicate/decedate, respectiv: Anexa nr.2 / Rechizitoriu Parchet, Hotărârea instanței penale etc.;
- Comunicarea numărului Dosarului Penal deschis și unitatea de Poliție / Parchet la care se afla în lucru;
- Notificare daună, formulată de părțile vătămate;
- Certificat de deces și necropsie;
- Dovezi ale pretențiilor materiale (facturi, chitanțe, cheltuieli de spitalizare etc.), în cazul în care sunt solicitate daune materiale;
- Copie ale actului de identitate sau a certificatului de naștere pentru minori;
- Extras cont IBAN (RON);
- Documente din care rezultă relația de rudenie/afinitate (certificate de naștere, căsătorie etc.) cu persoana decedată;
- Declarația pe proprie răspundere;
- Declarația Acord pentru prelucrarea datelor cu caracter personal*.
* Transmiterea Declarației Acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară pentru continuarea soluționării dosarului de daună, conform legii. * Cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, vă rugăm să luați la cunoștință prevederile Notei de informare.
DIRECȚIA LITIGII (coordonează activitatea de Daune Vătămări Corporale)
Adresa: Str. Grigore Mora, nr. 23, Sector 1, București
Tel: 021.224.01.01 - Call Center Asistență Daune
Fax: 021.224.38.82
Email: asistenta@omniasig.ro
Program: Luni – Vineri: 08:00 – 20:00
ASISTENȚĂ DAUNE
La telefon 021.224.01.01 sau email asistenta@omniasig.ro, poți afla oricând stadiul dosarului tău de daună.
Program: Luni – Vineri: 08:00-18:00
CALL CENTER – AVIZARE DAUNE
Tel: 021.9669
Email: avizari@omniasig.ro
Telefon extern: 021.777.9669 (pentru apelurile efectuate din străinătate)
Fax: 021.601.15.65
Program:
Luni – Vineri: 08:00 – 20:00 Sâmbătă – Duminică: 09:00 – 17:30