Incident de securitate cibernetică gestionat și soluționat cu celeritate de OMNIASIG

Vă informăm că în data de 29 octombrie 2021, OMNIASIG s-a confruntat cu un incident de securitate cibernetică, ce este catalogat drept „caz fortuit” având în vedere că evenimentul nu a putut fi prevăzut și nici împiedicat. Acest incident a afectat funcționalitatea unora dintre sistemele informatice ale companiei. OMNIASIG a acționat cu celeritate pentru protejarea datelor și sistemelor informatice prin activarea Planului de Continuitate a Activității și a implementat măsuri rapide pentru soluționarea incidentului și securizarea sistemelor informatice, precum și pentru a diminua rapid efectele resimțite de clienți și parteneri. 

Echipele specializate ale OMNIASIG au intervenit rapid și au restabilit într-un timp scurt funcționalitatea unora dintre principalele sisteme ale companiei.

  • Notificările de daune pot fi înregistrate în mod normal, pe www.omniasig.ro sau la call-center 021.9669.
  • Pentru încheierea sau reînnoirea unei polițe de asigurare, vă rugăm să contactați orice sucursală sau partener OMNIASIG. Facem toate eforturile necesare pentru a răspunde în cel mai scurt timp posibil tuturor solicitărilor clienților, conform legii și condițiilor generale aplicabile, existând totuși posibilitatea ca unele termene să fie decalate.

Subliniem faptul că datele clienților și partenerilor companiei sunt în siguranță. OMNIASIG a acționat rapid și a luat toate măsurile necesare pentru siguranța și securitatea clienților și partenerilor săi. În acest moment, continuăm aplicarea unor măsuri pentru remedierea integrală a situației în cel mai scurt timp.

Responsabilitatea pe care o avem față de clienții și partenerii noștri rămâne prioritatea noastră principală și ne menținem angajamentul de a le susține încrederea și satisfacția pe termen lung.

Rămânem alături de dvs la datele de contact detaliate aici.

Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru încredere!

Echipa OMNIASIG Vienna Insurance Group