OMNIASIG Vienna Insurance Group continuă și în 2020 campania ,,OMNIASIG pentru MAI BINE” și asigură educația generațiilor viitoare, în linie cu strategia sa de responsabilitate socială și implicare în comunitate. Prin parteneriatul încheiat cu World Vision România, OMNIASIG vine și anul acesta în sprijinul copiilor din satul Malu Roșu, comuna Armășești, județul Ialomița. Beneficiarii campaniei sunt 34 de copii din clasele V – VIII, care vor primi tablete dotate cu internet pentru următorii doi ani. Această acțiune oferă copiilor oportunitatea de a învăța de la distanță, având în vedere situația generată de pandemia de coronavirus.
În 2019, OMNIASIG a susținut renovarea și dotarea cu mobilier a școlii și a donat cărți pentru biblioteca locală. Având în vedere contextul pandemic, am constatat că nevoia principală a copiilor din Malu Roșu este aceea de a-și putea continua studiile de acasă, online. Cei mai mulți dintre ei nu au posibilitatea de a-și procura un computer și nu au acces la internet, provenind din familii defavorizate, fără un venit lunar fix.
„Implicarea activă în astfel de momente grele este cheia pentru a trece împreună cât mai repede peste aceste provocări. Ne-am propus să acționăm pentru a îmbunătăți viața comunității, iar anul acesta ne-am adaptat și am găsit soluții prin care să le oferim copiilor toate condițiile necesare pentru a putea evolua. Pentru mulți dintre ei va fi un an cu atât mai greu, deoarece vor avea Examenul Național, iar noi facem eforturi constante pentru a crea oportunități și șanse în plus la dezvoltare”,
a declarat Mihai Tecău, Președinte Directorat OMNIASIG Vienna Insurance Group.
“Școala online pentru toți copiii este o utopie, accesul la educaţie este extrem de dificil mai ales în mediul rural, acolo unde copiii nu au dispozitive de pe care să învețe, ori acces la internet. Orice an pierdut în educația acestor copii nu doar că îi menține pe ei în cercul vicios al sărăciei, dar costul unei generații care nu are acces la educație va fi plătit de noi toți. Putem face o diferență reală în viața acestor copii doar împreună, pentru că în această perioadă dificilă, copiii au mare nevoie de noi, oamenii mari. De aceea ne bucurăm enorm că avem parteneri responsabili, implicați, precum OMNIASIG, care înțeleg importanța mai ales pe termen lung a educației. Suntem norocoși să-i avem alături, noi și copiii care de acum vor putea să învețe datorită lor”,
a declarat Mihaela Nabăr, Director Executiv World Vision România.
Conform unui studiu realizat de World Vision România în august 2020, doar 64% dintre profesorii din rural au organizat ore online, restul au trimis exerciţii prin telefon, WhatsApp, Messenger sau au printat teme copiilor, iar mai bine de 40% dintre elevii care locuiesc în medii vulnerabile la sat nu au făcut școală online. În principiu, pentru că peste 55% dintre părinți nu au un dispozitiv digital pentru fiecare elev din familie, iar 8% afirmă că nu dețin niciun tip de dispozitiv care să-i permită copilului educația online.
Educația copiilor și a tinerilor reprezintă un pilon important pentru OMNIASIG, iar compania conștientizează nevoia șansei la educație în zonele rurale, deoarece în multe cazuri copiii nu se pot bucura de oportunitățile oferite de zonele urbane.
OMNIASIG Vienna Insurance Group este prezentă de 25 de ani pe piața asigurărilor din România, menținându-se constant în topul celor mai mari asigurători din țară. Compania are un portofoliu de peste 100 produse de asigurare și o rețea de sucursale și agenții extinsă la nivel național. Cei peste 1.100 de angajați oferă constant clienților și partenerilor companiei serviciile de calitate care ne-au consacrat de-a lungul celor 25 de ani. Prin apartenența la Vienna Insurance Group, OMNIASIG oferă clienților și partenerilor săi stabilitate și putere financiară, precum și expertiză complexă pe toate liniile de asigurări generale.
OMNIASIG promovează excelența, responsabilitatea și integritatea în tot ceea întreprinde, cu obiectivul principal de a contribui la dezvoltarea societății și a comunității în care își desfășoară activitatea.
Vienna Insurance Group (Wiener Versicherung Gruppe) este principalul expert pe piața asigurărilor în Austria precum şi în Europa Centrală şi de Est. Grupul cu o tradiţie îndelungată, branduri puternice şi o relaţie apropiată cu clienţii esteformat din aproximativ 50 de companii din 30 de ţări. Cei peste 25.000 de angajaţi ai Vienna Insurance Group (Wiener Versicherung Gruppe) au grijă de nevoile de zi cu zi ale peste 22 de milioane de clienți. Acțiunile VIG sunt cotate pe Bursa de Valori din Viena din 1994 și beneficiază de un rating A+ cu perspectivă stabilă din partea reputatei agenții internaționale de rating Standard & Poor's. Acesta este cel mai bun rating al unei companii din indicele ATX, principalul indice al Bursei de Valori din Viena. Vienna Insurance Group (Wiener Versicherung Gruppe) colaborează îndeaproape cu Erste Group, cea mai mare bancă de retail din Europa Centrală și de Est.
Contact:
OMNIASIG Vienna Insurance Group
Mădălina Constantin, Director PR și Marketing
PR@omniasig.ro
Aleea Alexandru, nr. 51, Sector 1, Bucureşti
Tel. 021.405.74.20, 0372.187.420 / www.omniasig.ro