OMNIASIG a plătit un dosar de daună CASCO în 2023, în medie, în termen de 4 zile

București, 5 februarie 2024

OMNIASIG Vienna Insurance Group își continuă angajamentul de a aduce mai aproape de public informațiile din domeniul asigurărilor, prin comunicarea transparentă pe principalele linii de business. În acest context, OMNIASIG anunță că în anul 2023, timpul mediu de plată a unui dosar de daună CASCO a fost de doar 4 zile, de la data primirii ultimului document necesar dosarului. Timpul mediu de realizare a constatării sau a reconstatării a fost de doar 1 zi. Aceste termene reduse de plată sunt posibile datorită eficienței procesului de gestionare a daunelor, proces care are la bază o echipă de profesioniști extrem de bine pregătiți, care utilizează în mod optim tehnologia și inovația și urmăresc constant un nivel cât mai ridicat de calitate a serviciilor oferite asiguraților companiei.

În cursul anului 2023, OMNIASIG a plătit despăgubiri în valoare de aproximativ 680 milioane lei și circa 80.000 dosare de daună pe linia asigurărilor auto facultative Casco din portofoliul său.

Pentru a putea oferi asiguraților Casco o experiență cât mai plăcută, eficientă și de calitate, OMNIASIG oferă acestora acces la rețeaua de service-uri partenere ce include peste 760 locații la nivel național. Dintre aceste service-uri partenere, 65% sunt service-uri de reprezentanță, iar 35% sunt service-uri multi-marcă.

Din această rețea, 30% dintre locații au drept de constatare auto prin corespondență electronică, ceea ce înseamnă că asiguratul poate merge direct în respectivul service unde va face și constatarea dosarului său de daună și va efectua și reparația mașinii sale.

De asemenea, OMNIASIG are și o rețea națională de constatatori specializați care pot efectua constatarea și evaluarea daunelor în centrele de constatare din principalele orașe alte țării, iar la nevoie pot efectua deplasări la locațiile indicate de clienții care au avut daune majore.

Dosarul de daună OMNIASIG poate fi avizat și soluționat atât 100% într-o formă digitală, cu avizarea online pe www.omniasig.ro și finalizarea procesului prin modalități digitale, cât și prin intermediul call-center-ului companiei, 021.9669. Interacțiunea umană prin intermediul echipei noastre de specialiști rămâne în continuare un element important pentru noi, oferind această experiență acelor clienți care și-o doresc, în paralel cu cea digitală.

OMNIASIG evaluează permanent nivelul calității serviciilor oferite clienților prin sistemul de măsurare Net Promoter Score (NPS) validat la nivel internațional. Astfel, clienții care au avut un dosar de daună la OMNIASIG sunt rugați să evalueze experienţa avută şi modalitatea de instrumentare a daunei, satisfacţia asiguratului şi calitatea serviciilor oferite fiind măsurate într-un sistem eficient, pe o scală de la 1 la 10. Rezultatul NPS pe linia Casco în anul 2023 a fost de 90%.

Tipurile de asigurări Casco din portofoliul OMNIASIG răspund nevoilor tuturor categoriilor de clienți, atât persoane fizice, cât și juridice.

Pe lângă produsul Casco Standard, compania oferă și produsul Casco ECOnom, la un buget redus, prin care se pot asigura mașinile cu o vechime între 6 și 20 ani. Asigurarea acoperă atât riscul de accidente cu alte vehicule, precum și daunele produse de fenomene ale naturii (grindină, ploaie torențială, furtună, uragan, tornadă, avalanșă de zăpadă, sau prăbușirea unui copac pe mașină din cauza furtunii).

De asemenea, unul dintre beneficiile asigurarii Casco OMNIASIG, utilizat mai mult în această perioadă, este ASISTENȚA RUTIERĂ, prin care asigurații pot beneficia de suport în cazul unui incident rutier, atunci când mașina nu mai este deplasabilă.

Infografic CASCO_2023

OMNIASIG Vienna Insurance Group este prezentă din 1995 pe piața asigurărilor din România, menținându-se constant în topul celor mai mari și mai stabili asigurători din țară. Compania are un portofoliu de peste 100 produse de asigurare și o rețea de sucursale și agenții extinsă la nivel național. Cei peste 1.100 de angajați oferă constant clienților și partenerilor companiei serviciile de calitate care ne-au consacrat de-a lungul tuturor acestor ani. Prin apartenența la Vienna Insurance Group, OMNIASIG oferă clienților și partenerilor săi stabilitate și putere financiară, precum și expertiză complexă pe toate liniile de asigurări generale.

OMNIASIG promovează excelența, responsabilitatea, sustenabilitatea și integritatea în tot ceea ce întreprinde, cu obiectivul principal de a contribui la dezvoltarea societății și a comunității în care își desfășoară activitatea.

Vienna Insurance Group (VIG) este principalul grup de asigurări în întreaga regiune a Europei Centrale și de Est (ECE). Peste 50 de companii de asigurări și fonduri de pensii din 30 de țări fac parte din acest grup cu tradiţie îndelungată, branduri puternice şi o relaţie apropiată cu clienţii. Circa 29.000 de angajaţi ai VIG răspund nevoilor de zi cu zi ale celor aproximativ 28 de milioane de clienți. Acțiunile VIG sunt cotate la Bursa de Valori din Viena din 1994, la Bursa de Valori din Praga din 2008 și la Bursa de Valori din Budapesta din 2022. Compania beneficiază de rating A+ cu perspectivă stabilă din partea reputatei agenții internaționale de rating Standard & Poor’s. VIG colaborează îndeaproape cu Erste Group, cea mai mare bancă de retail din Europa Centrală și de Est.

Contact: OMNIASIG Vienna Insurance Group Mădălina Constantin, Director PR, Marketing & CSR PR@omniasig.ro Aleea Alexandru, nr. 51, Sector 1, Bucureşti Tel. 021.405.74.20, 0372.187.420 / www.omniasig.ro

Toate comunicatele Comunicatul următor