OMNIASIG implementează serviciul Valet, de tip service door to door, care limitează deplasarea asiguraților Casco în spații publice

În contextul pandemiei COVID-19, OMNIASIG Vienna Insurance Group acționează responsabil și solidar în gestionarea situației actuale. Alături de celelalte măsuri adoptate,

OMNIASIG vine în sprijinul asiguraților săi Casco de data aceasta cu un serviciu complet nou, adaptat situației actuale, denumit generic Valet Service. Este vorba de un serviciu de tip service door to door, disponibil pentru moment în București, ce își propune să reducă la zero expunerea clienților în spații publice în următoarea perioadă.

Serviciul este gratuit, cheltuielile fiind acoperite integral de către OMNIASIG.

Astfel, începând de luni, 23 martie 2020, compania oferă clienților săi un nou serviciu ce poate fi realizat integral de la domiciliu. Valet Service le permite clienților Casco ai companiei să își repare autovehiculele fără a se deplasa și fără a se expune unui posibil pericol.

Procedura este simplă, facilă și poate fi accesată astfel:

  • Asiguratul Casco avizează dauna printr-un apel la Call Center-ul OMNIASIG, 021.9669, sau prin mijloacele digitale, disponibile pe www.omniasig.ro;
  • Efectuează constatarea daunei video, prin intermediul unui telefon de tip smartphone;
  • Este asistat de la distanță, primește instrucțiuni live, iar documentația (procesul verbal de constatare și alte documente) sunt transmise pe email;

Autovehiculul avariat va fi preluat de la domiciliul asiguratului și transportat pe o platformă în service-ul autorizat partener OMNIASIG. După finalizarea reparației, clientul va primi autovehiculul acasă, spălat, complet igienizat și dezinfectat. Preluarea și predarea autovehiculului va fi realizată în condiții de maximă igienă, personalul fiind echipat cu echipament de protecție specific (mănuși, mască etc.).

De acest serviciu beneficiază și păgubiții pe polițe RCA de la OMNIASIG. Dacă păgubitul dorește să beneficieze de serviciul Valet Service al OMNIASIG, el va trebui sa specifice acest lucru la call-center, în momentul în care avizează dauna și, ulterior, să urmeze pașii descriși mai sus.

Pentru moment, Valet Service este disponibil doar în București, urmând a fi extins în funcție de solicitări și în alte orașe din țară.

OMNIASIG ține cont de recomandarea autorităților de a limita expunerea în această perioadă și implementează soluții rapide, inovatoare, pentru a veni în sprijinul clienților săi. Noul serviciu este valabil începând cu 23 martie 2020, însă perioada de funcționare va depinde de restricțiile autorităților, dacă va fi cazul.

OMNIASIG Vienna Insurance Group este o societate administrată în sistem dualist, a cărei conducere este asigurată de Directorat, sub supravegherea și coordonarea Consiliului de Supraveghere. Compania are un portofoliu de peste 100 produse şi o reţea teritorială extinsă.

Vienna Insurance Group (Wiener Versicherung Gruppe) este principalul expert pe piața asigurărilor în Austria precum şi în Europa Centrală şi de Est. Grupul cu o tradiţie îndelungată, branduri puternice şi o relaţie apropiată cu clienţii esteformat din aproximativ 50 de companii din 30 de ţări. Cei peste 25.000 de angajaţi ai Vienna Insurance Group au grijă de nevoile de zi cu zi ale peste 22 de milioane de clienți. Acțiunile VIG sunt cotate pe Bursa de Valori din Viena din 1994 și beneficiază de un rating A+ cu perspectivă stabilă din partea reputatei agenții internaționale de rating Standard & Poor's. Acesta este cel mai bun rating al unei companii din indicele ATX, principalul indice al Bursei de Valori din Viena. Vienna Insurance Group colaborează îndeaproape cu Erste Group, cea mai mare bancă de retail din Europa Centrală și de Est.

OMNIASIG Vienna Insurance Group

Mădălina Constantin, Director PR și Marketing

PR@omniasig.ro / www.omniasig.ro / Aleea Alexandru, nr. 51, Sector 1, Bucureşti

Tel. 021.405.74.20, 0372.187.420

 

Toate comunicatele Comunicatul următor