OMNIASIG Vienna Insurance Group și FintechOS au finalizat prima etapă a procesului de digitalizare a portofoliului de produse și servicii de asigurare de sănătate, în cadrul parteneriatul demarat anul trecut.
Primele acțiuni au constat în implementarea și automatizarea unei serii de procese în cadrul liniei de asigurări de sănătate, ce include și produsul OMNI+, recent lansat de OMNIASIG. Astfel, sunt digitalizate, în prezent, managementul intern al ofertelor și al polițelor de asigurare de sănătate, managementul portofoliului și al asiguraților, gestionarea dosarelor de daună și a documentației aferente, a tuturor interacțiunilor cu clienții (solicitări, clarificări etc.), precum și a rețelei de furnizori de servicii medicale. Totodată, raportarea statistică a informațiilor referitoare la portofoliul de produse de asigurare și servicii, se realizează acum automat, fără intervenție umană.
Digitalizarea și automatizarea acestor procese pe linia asigurărilor de sănătate este baza implementării în viitorul apropiat a unor soluții prin care asigurații să poată beneficia de toate avantajele asigurării, facil, într-un sistem de self-service care va eficientiza accesul la serviciile medicale, fără să fie necesară interacțiunea cu operatori din call-center.
Toate aceste procese au fost digitalizate cu ajutorul tehnologiei FintechOS, care are capacitatea de a integra date din multiple surse externe și de a analiza informațiile automat, într-un interval foarte scurt.
“Unul dintre obiectivele noastre strategice este digitalizarea cât mai multor arii din activitatea companiei, cu scopul de a oferi o experiență permanent îmbunătățită clienților și partenerilor noștri, precum și cu scopul de a optimiza constant procesele” explică Mihai Tecău, Președinte Directorat OMNIASIG Vienna Insurance Group.
„Tehnologia facilitează interacțiunea clienților cu compania ale cărei servicii sau produse le utilizează, iar o astfel de experiență poate transforma emoțional întreaga relație dintre organizație și client astfel încât, pe termen lung, să crească nu doar afinitatea față de brandul respectiv, dar și sentimentul că există întotdeauna un partener de încredere la distanța unui singur click. În acest moment, este esențial, dat fiind și contextul generat de criza sanitară, ca între client și companie să existe o astfel de legătură”, a declarat Teodor Blidăruș, CEO la FintechOS, furnizor global de tehnologie pentru transformarea digitală a băncilor, asigurătorilor și a altor organizații care oferă servicii financiare.
Contact
Ioana Șerban, Growth Marketing Director
FintechOS
Tel: +40 728 292 880
Email: media@fintechos.com